教師陣容

TAMAGO語言研修中心有一個不是中文的名字,一個蛋形的logo,黃色的TAMAGO COLOUR。

我們是一群日本留學畢業生和日裔教師,請各位多多指教。TAMAGO老師陣容鼎盛,當中有專門修讀「學習掌握母語以外的第二語言」的,服裝設計和Stylist專科的,又有商科碩士,有用有日本顏色檢定資格的,有擁有Sake Navigator資格的,也修畢TAMAGO及赤門會日本語學校 (東京,日本) 合辦,日本駐香港總領事館認可活動之「日本語教師專業培訓短期證書課程」的⋯

蛋老師

一時誤會結果留學東京多年,途中誤打誤撞考畢能力試,原本想修讀翻譯,卻突然變成讀了「第二語言習得」 (Second Language Acquisition,「學習掌握母語以外的第二語言」的學科),然後在老師鼓勵下考獲「日本語教育能力検定試験」。回港後獲邀到某八大院校教授日語之餘,創立TAMAGO語言研修中心,並經過多次調整後推出全港首創的「4+1課程」-以平衡本地日語教育中,文法和會話等能力的訓練,多年來TAMAGO嘅雞蛋仔會話實戰能力一直理想。曾經協助媒體處理日本市場業務及參與日本駐港總領事館的工作,擅長作活動的多語言主持,亦有參與提供醫療傳譯之工作。興趣是翻譯,烹飪,傳統音樂還有吃!偶然頗毒舌,對於日語包著糖衣的委婉毒舌表達,深感樂在其中。

エスタ先生

自小喜歡日本文化、大學裡修畢日本研究後、順理成章在日本公司過起社畜生涯。

日子日復一日、有感生活平淡如水、兩年前鼓起勇氣赴日、到東京的文化服裝學院留學、進修Stylist課程後回港。

喜歡時裝、喜歡研究護膚品化妝品、喜歡旅行!在時裝配襯化妝上,日本的生活問題上,也可以找我喔!よろしくお願いします!

Gigi先生

除了松本零士,對日本文化零認知,但中學到澳洲留學時,由於樣貌有幾分似日本人,引來一批日本同學搭訕, 從此在「小日本」(當地日本設區)出入。

當初考入大學,雄心壯志讀Medical science,但一開學才驚覺自己係「數學天才」,誤打誤撞轉讀文科,學成「鬼婆日文」。後因工作需要攻讀Master,畢業後決定繼續學生生活一段時間,繼而轉戰福岡,在學期間,獲邀請在日執教商科,因而旅居福岡直至回港。

くみこ先生

香港在住7年目、テニスが大好きで休日はほぼテニスをしています。

皆さんの日本語上達のお力になれるよう、毎日日本のドラマとバラエティーを見て日本語に磨きをかけています(ただのテレビ好き)。

一緒に楽しみながら日本語を勉強しましょう。

Louis先生

80後,同好多同齡朋友一樣,當年都係為咗打機而開始自學日文。大個教咗幾年中學history同中文,毅然放低一切三字頭先學人去東京留學,但係又好enjoy喎。鍾意美食,鍾意旅遊,尤其帶住隻熊仔去旅遊,覺得學語言其實係學佢背後承載嘅文化,了解用呢個語言嘅人嘅內心世界。相信「語言交換」可以重拾初學者嘅心,更加幫到同學學習,所以學德文。

PIPI先生

從小喜歡日本文化&時裝的我、數年前擔粗粗出走日本東京留學、日語學校畢業後、到文化服裝學院進讀STYLIST & FASHION DIRECTOR 課程後回港。

喜歡時裝、喜歡幫人造型化妝、喜歡旅遊、喜歡飲咖啡 ❤

如果想知道更多關於FASHION&日本生活時的經驗都可以搵我架!

也可以介紹一些日本較地道的カフェ (CAFE) 及人気スポット (人氣景點) 架~ よろしくお願いします!

ユキ先生

私は日本生まれの日本育ちですが少し変わった日本人かもしれません。(笑) 半分香港人化 (?!) していて、たまに「国籍不明のアジア人」と日本人の知り合いに言われたりします (笑)。しかし、歴とした日本人です。

専門は幼児教育と日本語教育。日本語を教えて〇〇年 (2桁)。

日本語を教えることが大好きで赤ちゃんからお年寄りまでどんなレベルでも教えられるのが私の強みです。豊かな経験に支えられた説得力のある文法説明も得意です。学生が楽しくいつも勉強できるように心がけて授業をしています。学生の中には「ゆき先生の授業はおもしろくて、最高!」という密かな”ゆき先生ファン”もいたりします (笑)

これからも時には真面目に時には面白おかしく日本語の素晴らしさや日本文化を教えて行けたらいいなと思っています。😊

Vanessa先生

細個鍾意Berryz工房、Morning娘,大個左鍾意V-ROCK。有一次去完握手會之後發現聽唔明、講唔通,點追落去?從此的起心肝學日文。係香港學左幾年之後,去左日本度過左一段半留學半追band嘅生活。鍾意一樣野,就係堅持去學日文嘅動力。

James先生

自小就鍾意日本歷史及文化,畢業之後去左幾次日本就決定留學,去左東京留學就開始主要學日文同研究秋葉原ACG及次文化,聖地巡禮/睇Live/睇劇場版電影/通宵排Comike都係最喜愛既活動。好多獨特既體驗都係由學日本語開始。我哋就從第一步開始啦。(゚∀゚)ノシ

Nikki先生

一開始係為咗睇動畫唔使睇字幕,可以一心二用做其他嘢先學日文。之後對日本文化了越嚟越深後,大學就專修日研,仲去埋北海道留學,自此日文就成為同偶像&朋友溝通之間不可或缺橋樑~喜愛日文嘅婉轉,簡單得嚟又優美嘅表達方式!學日文永遠都唔會太遲,今日就開始學啦!

Ruri先生

12歲開始追日本地下Band, 14歲學日文, 20歲N1合格。大學時曾到大阪exchange 及於知名機構實習, 畢業後發現識日文喺香港職場都相當吃香, 故’粗俗’日文至商業日文都略知一二,請於上課時告知我想學日文的目的喔~(笑)

Sakura先生

日文是興趣,迷路是生活,嚴重方向音痴嘅宅宅。

鍾意睇動漫、打機、Cosplay、Lolita fashion、畫二創、和服着付、煮嘢食...全部都會用到日文。

曾經日本留學7年半修讀臨床心理學,2018年考獲日本公認心理師国家資格,平日係做跨性別者支援服務及公眾教育嘅社工。

我喺中學嘅成績差到連大學都入唔到,更莫講話喺香港讀尖子專用嘅心理學系。但透過學日文,去留學,最後都超額完成夢想。Never too late係真架。

大阪生活、大學論文或者性別議題都可以搵我一齊研究下啊。

Juri先生

13歲開始學日文,所有事情都3分鐘熱度,但只有日語一學就十年以上了。 因為看動漫太多變得很嚮往日本生活,所以就去了日本工作,之後去美容專門學校考了美容師牌。在日本時候開始了私人日文教學,回香港後就開始了在Tamago任教〜 喜歡動漫和打遊戲,任何有相關的梗也歡迎跟我分享喔~